گل های یاس واطلسی سه تا بودن تو خونمون .سید علی سیدی ابرزگه

گل های یاس واطلسی سه تا بودن تو خونمون .سید علی سیدی ابرزگه

گل های یاس واطلسی .....سه تا بودن تو خونمون تو باغچمون .......بهارا وپایز ها هم....... فرقی نداشت براین گلام .......همبشه سبز و شاد بودن........تو خونمون تو باغچمون........گل های یاس و اطلسی......قربون هر سه شون برن ......گلهای یاس واطلسی عزیزتر از جونم بودن ......بزرگتر ه چه خوشکل و چه با وقار ...........اون وسطی چه مهربون و بی ریا .........کوچیکتره یکم بوده شیطون بلا.....هر روز میزاشت  یکم سربه سر همه گلها .....قربون هر سه شون برم ......من اینجا از گلهام دورم ......حالا همون سه شاخه گل........سه شاخه ای پراز گل انند .........هرسه تاشون ثمر دادن.......شکو فه های مختلف ........تو خونه ای که من میگم ......هرکسی که پا میگزاشت ........انگار تو باغ پراز گل انند ......خدا نباشه اون روزی ....گل های من تشنه بشن .......یا رنگشون عوض بشه توباد و تو فصل خزون .......گل های ناز و مهربون.......درسته که دورم زتون .........اما بشه فدای تون دل پر از محبتم ........تا وقتی که نفس دارم ......قدر گل هامو میدونم ......چرا که خواهرای من عزیز ترن برای من .....گل های نازو خوشکلم ......تو جمعتون وقتی نیستم ......دعام اینه دست خدا رو سرتون ........قربون اون شکوفه هاتون من بشم .......

شعرم دیگه تموم شده باشین همیشه تو دلم.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 17 بهمن 1398 ] [ 5:58 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]